Fecha actual 16 Jul 2018, 06:37

Parches y correcciones

Mods, parches, otras utilidades y todas tus dudas sobre su instalación y funcionamiento.
  • Autor
  • Mensaje

Rual

Site Admin

Site Admin

• Cuenta Steam: Rual
  • Civilization en posesión: Civilizations del I al VI

Re: Parches y correcciones

Mensaje sin leer19 Ene 2011, 19:55

Sí, a mi también se me instaló, pero no sé qué ha sido, los foros ed 2kgames estan caidos, se ve que este parche, le esta dando problema de instalacion a algunos, a mi no, de momento. Por lo que he leido, parece ser solo hotfix de cuando peta en partidas avanzadas, pero no se sabe mucho mas.
Imagen

Rual

Site Admin

Site Admin

• Cuenta Steam: Rual
  • Civilization en posesión: Civilizations del I al VI

Mensaje sin leer21 Ene 2011, 13:45

Ya se decidieron por fin a poner los cambios:

Código: Seleccionar todo
1.0.1.167
Released 1/20/2011

[CRASHES]

Dead interceptor crash fix (occurred frequently in late-game, usually on the AI turn)
    Movement limit crash fix (occurred when any high-movement unit, a gunship in this case, made use of the railroad bonus and moved beyond the engine visualization limits)
    Crash fix for diplo AI. When the player witnesses an AI leader buy a minor ally, and aggressively purchased them back, the game would eventually crash when the AI leader would correctly try to complain to you about it.
    The following crashes were all discovered via the Steam Crash Reporting system that Civilization V utilizes:
    Crash - pCitizens->GetCityPlotFromIndex(iPlotLoop); is returning NULL in the CvPlayer::DoRevolt loop.
    Crash - Occasionally strange values are sent to the movement cursor code. Wrap and clamp the values before they get to the pathfinder.
    Crash - Fix to divide by zero crash with AI buying plots.
    Crash - In RouteValid, the CvTacticalAnalysisMap cell thinks a plot is claimed, but the plot itself has no owner.
    Crash - Era out of bounds during a reload.
    Crash - During a resync, a crash happens when GameplayUnitCreated calls CvPlot::GetActiveFogOfWarMode apparently because the game's ActiveTeam is NO_TEAM (-1).

[GAMEPLAY]

Fix to Golden Age length (for Reformation policy with both the Persian trait and Chichen Itze)
    Corrected duration of golden ages generated from Taj Mahal and when a Persian player has Chichen Itza (Before the multiple 50% additions were "compounded" rather than added together into a 100% bonus.)

[UI]

Fix to blank science victory details screen
Imagen

AlphaSonic

Mensaje sin leer26 Ene 2011, 00:27

Aun no han arreglado los crashes, es más, creo que ahora tengo muchos más. Por suerte ahora convivo con el crash y me las arreglo para perder lo mínimo, Autoguardado cada 5 turnos 60 veces, tienes hasta 300 turnos salvada tu partida xD
Bitch please. I'm fabulous

civi

Mensaje sin leer18 Feb 2011, 00:35

alguien puede resubir los dos primeros parches??
Anterior

Volver a Civilization V Utilidades, Mods y Guías